نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

نقش باور و عناصر بنیادین در برند‌ینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پیوت چیست و چگونه استارت‌آپ را از شکست نجات می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارت‌آپ جهت استراتژی‌های خود را تغییر می‌دهد و سعی می‌کند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.

۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسب‌و‌کار، تنها بخشی از سختی‌های کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه‌ مسیر را سخت می‌کنند.

همه‌چیز درباره کراودفاندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۰/ ۱۱ دقیقه

کراودفاندینگ نه‌تنها روشی برای افزایش سرمایه کسب‌وکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارت‌آپ را در بلندمدت افزایش می‌دهد.

ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

علاوه‌ بر توانایی حل مشکلات و چالش‌ها و برخورداری از مزایای خاص، استارت‌آپ‌های ایرانی پتانسیل‌های خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت حل مشکلات مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ماجرای رابین‌هود در بازار سهام

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ رابین‌هود در ابتدای کار سود بسیار کمی به‌دست ‌آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایه‌گذاران خطرپذیر را جلب کند.