نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اسیر کمالگرایی خود نشوید
اگر در کاری به کمال مطلوب نرسیم، لزوما به این معنی هم نیست که آن کار را ناقص یا در حد متوسط انجام دادهایم.
پذیرفتن اشتباه و تغییر ذهنیت را از استیو جابز بیاموزید
گای کاوازاکی، سرمایهگذار مشهور سیلیکونولی: «از مهم ترین درسهایی که استیو جابز به من آموخت تغییر دادن ذهنیت است. تغییر آنچه انجام میدهید و تغییر دادن کامل شرایط. جابز معتقد بود که این نشانهای از صلاحیت و شایستگی است.»
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.