نوشته های مرتبط: هر آنچه که باید در سفر به کیش بدانید
استارتآپها انزوا از جامعه جهانی را جبران میکنند
رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در دوازدهمین نشست تخصصی «ایران کجاست، ایرانی کیست؟» (مطالعات طرح آمایش سرزمین) در محل سازمان برنامه و بودجه در مورد ویژگیهای فرهنگی ایرانیها گفت: جامعه ایران به صورت رندانه در حال مجبور کردن حکومت سیاسی به تن دادن به خواسته هایش است.
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
شمارش معکوس نخستین استارتآپ ویکند در حوزه حمل و نقل
نخستین استارتاپ ویکند در حوزه تخصصی حمل و نقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
اشتغالزایی برای ۵ میلیون نفر به سبک سلبریتیها!
۵ میلیون دانشجو و فارغالتحصیل به همراه ایرانیان مقیم خارج مثل «سلبریتیهای مجازی» برای گردشگری ایران تبلیغ میکنند.
چهارمین رویداد استارتآپویکند دانشکده کارآفرینی
چهارمین رویداد استارتآپویکند دانشکده کارآفرینی در حوزه گردشگری با هدف تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسبوکار برگزار میشود.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.