نوشته های مرتبط: کرونا پنجره پذیرش تلههلث را باز کرد
برترین استارتاپهای اینوتکس پیچ تهران معرفی شدند
رویداد اینوتکس پیچ تهران که بنا بود در روز ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیهاستارتاپهایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۳ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.
شیپور بورسی میشود!
با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.
استارتاپ ها باید به سمت بورس بروند
علی فیاضبخش، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سرآوا از وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در دوران پساکرونا میگوید.
بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟
در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.
برند ایران رنتر به لندو تغییر کرد!
تغییر نام برند میان استارتاپها به ندرت اتفاق افتاده و معمولا مجموعهها در صورت نیاز، ریبرندینگ را از جنس تغییر لوگو و هویت بصری رقم میزنند. اکنون اما ایرانرنتر نام خود را در کنار هویت بصریاش تغییر داده است! لندو نام جدید این استارتاپ است.
استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد
حمید محمودزاده مدیر عامل دیدار از جذب سرمایه این استارتاپ توسط یک سرمایهگذار فرشته (Angel Investor) خبر داد.
کتاب کودک رایگان «داستان من» برای مبارزه با کرونا
استارتآپ داستان من، که اقدام به تولید داستانهای اختصاصی برای کودکان میکند، کتابی ویژه برای آموزش به کودکان در این زمان بحرانی طراحی کرده است.
موفقیت زیست بوم فناوری و نوآوری در مواجهه با کرونا ویروس
یادداشت پرویز کرمی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در رابطه به موفقیت زیست بوم فناوری و نوآوری در مواجهه با کرونا ویروس!