نوشته های مرتبط: رشد آگاهانه دکتر ساینا در ۶ ماه نخست سال
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بیدردسر بستههای پستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر پتانسیل جوانان و شرکتهای استارتآپی
سهراب شرقی: «به کمک پتانسیلی که در جوانان کشور وجود دارد و با کمک گرفتن از شرکتهای استارتآپی میتوان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، که این امر نیازمند حمایت واقعی دولت است.»
فرآیند همسوسازی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپها؛ حاصل نبوغ فکری جوانان ایرانی/ دولت حمایت کند
ابراهیم رزاقی: «لازم است دولت با حمایت از نخبگان ایرانی و وضع قوانین جدید در راستای حمایت از استارتآپها، با تکنولوژی همراه شود و به صنعتی شدن کشور کمک کند.»