نوشته های مرتبط: خروجی شتابدهی آنلاین دیموند چه بود؟
دیموندلب؛ پلتفرمی برای ارتباط آسان با منتورها
دیموندلب در ابتدا کار خود را به عنوان زیرمجموعهای از دپارتمان آموزش دیموند آغاز نمود و در ابتدای راه دورههایی را جهت آمادهسازی افراد برای راهاندازی استارتاپ و ورود به بازار کار برگزار کرد. این دورهها با همکاری شرکتهایی نظیر؛ یکتانت، تپسی، دیجینکست، علیبابا و … برگزار شد.
دلیل رضایت ٩٢ درصدی برندها از همکاری با تگموند چیست؟
در بیزینسهایی که با مدل مارکتپلیس فعالیت میکنند، مهمترین دغدغه رضایت دو گروه از مخاطبانشان است: تامینکنندگان و مشتریان. تگموند که در سال ٩٥ تاسیس شد، جزو استارتاپهای موفق شتابدهنده دیموند است که توانسته در عمده محصولاتش رقیبی جدی در برابر دیجیکالا و در برخی موارد کاملا بیرقیب مسیرش را ادامه دهد.
٣٣درصد نرخ بازگشت ماهانه مشتری استارتاپ لامینور
تجربه نشان داده شکلگیری استارتاپهایی با مخاطب کاملا مشخص و خدماتی دقیق متناسب با نیازهای مشتری، امکان موفقیت و رشد بالایی دارند. از جمله این استارتاپها باید به لامینور اشاره کرد که توانسته عمیقا در ذهن مخاطبانش بنشیند و سفر دراز مدتی را با کاربرانش داشته باشد.
دوره شتابدهی آنلاین دیموند شروع شد!
حدود هفت سال پیش، شتابدهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقهمندان در سراسر کشور شکل گرفت. تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی میشد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان آزمون و خطا و ریسکهای متنوع در بیزینسهای مختلف را داشتند.
رقابت استارتآپها در نمایشگاه الکامپ
احمدرضا مسرور، مدیرعامل شتابدهنده دیموند در مصاحبه با خبرنگار نوپانا درباره فعالیتهای این شتابدهنده صحبت کرد.