نوشته های مرتبط: «کرونا» رشد سرمایه گذاری در استارتاپ های آموزشی را رقم زد
گزارش سالانه پلتفرم آنلاین سلامت بقراط منتشر شد
بقراط، محصولی دانش بنیان است که از یک سو یک نرم افزار مدیریت مطب، دارای کاملترین تاییدیه از سوی وزارت بهداشت می باشد که در طرح ملی حذف دفترچه های بیمه نیز مشارکت دارد و با سرویس های حرفه ای پرونده الکترونیک سلامت و گزارشات پزشکی خود سهم به سزایی در افزایش عملکرد پزشکان داشته است.
فراخوان جذب تیم و ایدههای استارتاپی در شبکه نوآفرینی پلنت
شبکه نوآفرینی پلنت به دنبال جذب تیمها و ایدههای استارتاپی در حوزه بیمه، صنایع و کسبوکارهای مربوط به آن است.
محموله کیت تشخیص کرونا برای تست ۴۰ هزار نفر به آلمان صادر شد
صادرات محموله کیت تشخیص ویروس کووید ۱۹ امروز از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به مقصد آلمان انجام شد، این اقدام پاسخی عملی به آنهایی است که نسبت به عزم، اراده، توان و فناوری زیست بوم اقتصاد دانش بنیان ایران تردید داشته اند.
برترین استارتاپهای اینوتکس پیچ تهران معرفی شدند
رویداد اینوتکس پیچ تهران که بنا بود در روز ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیهاستارتاپهایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۳ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.
شیپور بورسی میشود!
با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.
استارتاپ ها باید به سمت بورس بروند
علی فیاضبخش، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری سرآوا از وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در دوران پساکرونا میگوید.
بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟
در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.
برند ایران رنتر به لندو تغییر کرد!
تغییر نام برند میان استارتاپها به ندرت اتفاق افتاده و معمولا مجموعهها در صورت نیاز، ریبرندینگ را از جنس تغییر لوگو و هویت بصری رقم میزنند. اکنون اما ایرانرنتر نام خود را در کنار هویت بصریاش تغییر داده است! لندو نام جدید این استارتاپ است.