نوشته های مرتبط: جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟ / جایگاه شما در بازار
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیستویکم
استارتآپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيستويکمی است و بهسبب هزينه پايين راهاندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيلکرده از بحرانهای شغلی محسوب میشود.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید
معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارتآپها است؛ بسیاری از سرمایهگذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارتآپ تصمیم میگیرند.
قبل از مراجعه به سرمایه گذار این مطلب را بخوانید (قسمت پایانی)
باید بدانید جذب سرمایه زودهنگام توسط استارتآپها مانند یک ماده مخدر عمل میکند. و در موارد بسیاری انجام این کار شما را از مسیر اصلی دور میسازد.
استارتآپویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده به کسبوکار
استارتآپویکند علم تهران از تاریخ ۸ الی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
چهارمین استارتآپدمو در حوزه گردشگری برگزار شد
چهارمین استارتآپ دمو با موضوع گردشگری با هدف ارائه استارتآپها و ایدههای برتر در حوزه گردشگری برای جذب سرمایه و با حضور مسئولان و سرمایهگذاران برگزار شد.