نوشته های مرتبط: نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
با استانداردهای مدرن دنیای کارآفرینی همگام شوید
کارآفرینان باید شیوههای مدیریتی خود را متناسب با رشد و تغییرات سریع فناوری، بهبود دهند و گزینهها و محدودیتهای جدید خود را بشناسند.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
گزارشگر حرفهای در بازاریابی دیجیتال شما
کارگاه «گوگل آنالیتیکز (Google Analytics) با رویکرد مارکتینگ»، با تلاش «آکادمی کارآفرینی تهران»، ظهر روز پنچشنبه ۲۲ تیرماه در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. در این مطلب، به گزارش برگزاری این کارگاه میپردازیم.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.