نوشته های مرتبط: حمایتهای حقوقی و قانونی از شرکتهای دانش بنیان باید مورد توجه سه قوه قرار بگیرد
افزایش شتابدهندهها کلید موفقیت استارتاپ است
عضو هیات مدیره انجمن شرکتهای دانشبنیان سلامت گفت: «اکوسیستم استارتاپها نیاز به تعداد بیشتری شتابدهندههای تخصصی از جنس بخش خصوصی دارد تا این کسبوکارهای نوپا را به نقطه تولید محصول هدایت کنند.»
روشهای رایج برای ارزشگذاری استارتاپها چیست؟
کارگاه پیشرفته ارزشگذاری استارتاپها به همت آکادمی دیجیکالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
رویداد آسانسور فضایی دیجیکالانکست در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد
آکادمی دیجیکالا (دیجیکالا نکست) با همکاری سازمان فضایی ایران برنامه طوفان فکری در حوزه فضایی و تکنولوژی را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار کرد.
چگونه در مورد ارزش خود با یک سرمایهگذار صحبت کنیم؟
کارگاه مقدماتی اصول ارزشگذاری استارتاپها با تدریس الهام لطفی، تحلیلگر ارشد سرمایهگذاری دیجیکالانکست در تاریخ ۱۸ مهرماه توسط آکادمی دیجیکالا در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
نقد و نظری بر کمپینهای بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد
بدیهی است که هرچه میزان موفقیت یک کسب و کار بیشتر میشود، به همان میزان رقابت میان رقبا نیز افزایش مییابد. همین موضوع باعث شده است که برگزاری کمپینهای متنوع تبلیغاتی اهمیت دو چندانی داشته باشد و کسبوکارها همواره از ایدههای خلاق تبلیغاتی استقبال کنند.
اسپید؛ استارتاپ برتر جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین
نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.