نوشته های مرتبط: برندهای ایرانی در تلاش برای افزایش محبوبیت در فضای آنلاین
دیجیکالا ادعا کرد: ۳ساعته ماست و پنیر را دست مشتریان میرسانیم!
بیش از 10 هزار محصول در حوزه مواد غذایی تندمصرف به سایت دیجیکالا اضافه خوهد شد
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.
رونمایی از اولین کتابخوان فارسی
دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.
تحقق حمایت از کالای ایرانی با تغییر مدل کسبوکار
یک پژوهشگر کسب وکار فناوری اطلاعات معتقد است که تغییر مدل کسب و کار شرکت ها و استارتاپ های فعال حوزه فناوری اطلاعات میتواند به اهداف شعار «حمایت از کالای ایرانی» بیانجامد.
حمایت از استارتآپها، حمایت از کالای ایرانی است
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر توسعه استارتآپها گفت: استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان فی النفسه موضوع حمایت از کالای ایرانی هستند.
کالای ایرانی، محصول تمام استارتآپهای ایرانی
چرا محصول همه استارتآپهای ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب میآیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟
مسئولیت حمایت از استارتآپیها در سال حمایت از کالای ایرانی
چرا مردم و مسئولان در برابر کسبوکارهای نوپای استارتآپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟
اگر دیجیکالا نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.