نوشته های مرتبط: DM Talk رویدادی برای آگاهی
چهارمین دورهمی دیامام برگزار شد
چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگهای کسبوکارهای محتلف در تاریخ سهشنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.
پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
تیمهای فوتبال، با افزایش درآمد به فکر افزایش فعالیت در شبکههای اجتماعی نیز هستند. در این مطلب با ۲۰ تیم پرطرفدار در رسانههای اجتماعی آشنا میشویم.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
کارگاه آموزشی بازاریابی شبکههای اجتماعی با رویکرد اینستاگرام
کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه های اجتماعی با رویکرد اینستاگرام توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه علی حاجی محمدی، موسس همیار وردپرس برگزار میشود.
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط مدرسه استارتآپ ایران در روز ۳۰ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
چگونه طرح کسبوکار یک صفحهای تهیه کنیم؟
طرح کسبوکار یک صفحهای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسبوکار شما را به سرمایهگذار معرفی میکند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسبوکار معمولی است.