نوشته های مرتبط: رقبای منطقهای استارتآپهای ایرانی را بشناسید
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها؛ ابزار تقویت مهاجرت معکوس روستاییان
این روزها شاهد رونق چشمگیر استارت آپها یا همان کسب و کارهای نوپا در کشور هستیم.بر اساس آمار موجود طی چهار سال اخیر این فعالیتها ۳۲ برابر رشد داشته است.
فعالیت بیش از ۵ هزار شرکت دانشبنیان در دانشگاههای سراسر کشور
قائممقام وزیرعلوم در امور بینالملل از عملکردمثبت استارتآپها و فعالیت بیش از پنجهزار شرکت دانشبنیان در دانشگاهها خبر داد.
فینال کارزار فردا برگزار میشود
برندگان نهایی بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران فردا مشخص میشوند.
تندیس کارزار رونمایی شد
امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمنماه) طی مراسمی از تندیس بزرگترین رقابت استارتآپی ایران رونمایی شد.
آیا استارتآپتان آماده رشد و گسترش است؟
آیا فکر میکنید استارتآپتان به مرحلهی رشد و مقیاسپذیری رسیده است؟ برخی از نشانهها میتوانند صحت پیشبینیهای شما را تائید کنند.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها، زمینهساز تحول آموزش پایه
معاون علمی و فناوری رئیسجمهور گفت: توسعه استارتاپها و شرکتهای دانشبنیان فعال حوزه آموزش میتوانند نوآوری و خلاقیت را از مراحل پایه در ساختار آموزش رسوخ دهند.