نوشته های مرتبط: مدلین‌ری‌ویو، رویداد تخصصی استارتاپ‌های سلامت‌‌‌‌

آینده بسیار روشن کشور را می‌توان در کارخانه‌های نوآوری مشاهده کرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۷/ ۸ دقیقه

محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه عصر امروز ۲۹ مهرماه ۹۸ از کارخانه نوآوری آزادی و مراکز نوآوری واقع در آن بازدید کرد.

کارگاه آشنایی با مدل کسب‌وکارهای نوآورانه در صنعت بیمه برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۳/ ۸ دقیقه

این کارگاه روز پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در شبکه نوآفرینی پلنت، واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

افزایش شتاب‌دهنده‌ها کلید موفقیت استارتاپ است

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۲:۲۲/ ۷ دقیقه

عضو هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت گفت: «اکوسیستم استارتاپ‌ها نیاز به تعداد بیشتری شتاب‌دهنده‌های تخصصی از جنس بخش خصوصی دارد تا این کسب‌وکارهای نوپا را به نقطه تولید محصول هدایت کنند.»

روش‌های رایج برای ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها چیست؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸/ ۷ دقیقه

کارگاه پیشرفته ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها به همت آکادمی دیجی‌کالا در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

چگونه در مورد ارزش خود با یک سرمایه‌گذار صحبت کنیم؟

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۷:۰۹/ ۱۶ دقیقه

کارگاه مقدماتی اصول ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها با تدریس الهام لطفی، تحلیل‌گر ارشد سرمایه‌گذاری دیجی‌کالانکست در تاریخ ۱۸ مهرماه توسط آکادمی دیجی‌کالا در مرکز نوآوری دیجی‌کالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.

نقد و نظری بر کمپین‌های بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹/ ۹ دقیقه

بدیهی است که هرچه میزان موفقیت یک کسب و کار بیشتر می‌شود، به همان میزان رقابت میان رقبا نیز افزایش می‌یابد. همین موضوع باعث شده است که برگزاری کمپین‌های متنوع تبلیغاتی اهمیت دو چندانی داشته باشد و کسب‌وکارها همواره از ایده‌های خلاق تبلیغاتی استقبال کنند.

اسپید؛ استارتاپ برتر جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۰/ ۴ دقیقه

نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.