نوشته های مرتبط: گزارشی از مجموعه‌های دیجی‌کالا زیر سقف الکام‌استارز

روایت وزیر ارتباطات از همکاری امنیت سایبری با ترکیه تا مسدودسازی فیلترشکن‌ها!

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۲/ ۶ دقیقه

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات پس از مراسم افتتاح الکامپ ۹۸ در جمع خبرنگاران حاضر شد و سوالات زیادی را پاسخ داد. در ادامه گزارشی از این جلسه پرسش و پاسخ را می‌خوانید.

دعوت وزرا و سفرای خارجی از ایرانی‌ها برای همکاری و حضور در نمایشگاه‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۱/ ۴ دقیقه

نشست خبری الکامپ ۹۸ با حضور وزیر ارتباطات، وزرا و سفرای خارجی در ستاد خبری الکامپ ۹۸ واقع در سالن ۴۳ برگزار شد.

حضور پررنگ استارت‌‌آپ‌های حوزه کودک برای اولین بار در نمایشگاه الکامپ

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳/ ۳ دقیقه

نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و یکی از رویدادهای تازه آن، حضور پررنگ رویدادهای حوزه کودک در نمایشگاه امسال است.

کارگاه‌های روز اول دیجی‌کالا در الکامپ برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۱/ ۸ دقیقه

مجموعه کارگاه‌های دیجی‌کالا با موضوعات دلایل شکست استارت‌آپ‌ها، یک روایت معتبر از روابط عمومی دیجی‌کالا، خصوصیات مدیرمحصول، ۱۰ دلیل برای بازاریابی عملکرد، مقابله با ترس از شکست با روش هکتان، اهمیت نظارت بر عملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک روز پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجی‌کالا برگزار شد.

توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۷/ ۵ دقیقه

دیجی‌کالا برای حفظ حقوق برندهای معتبر و ایجاد امکانی مطمئن برای ارائه سرویس به این گروه از مشتریان خود، از این پس علاوه بر استفاده از نشان “برند متفرقه”، در عنوان کالا نیز به غیراصل بودن آن اشاره می‌کند.

همه آنچه درباره «مارکت پلیس» باید بدانید

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳۰ دقیقه

«مارکت‌پلیس»، یا در زبان پارسی «بازار» و «بازارچه»، اصطلاحا به مکانی گفته می‌شود که در آن چندین فروشنده برای فروش محصولات خود گرد هم آمده اند و خریداران می‌توانند با بررسی محصولات آنها، آنچه نیاز دارند را تهیه کنند.

کافه‌بازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

حسام آرمندهی، مدیرعامل کافه‌بازار خبر داد که این استارت‌آپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.

چرا گردهمایی‌های درون‌سازمانی، برای کسب‌وکار شما سودمند هستند؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

برگزاری گردهمایی‌های درون‌سازمانی، نوعی تکنیک مدیریتی است. هنگامی که سازمانی بخواهد سطح روابط خود با گروه خاصی را افزایش دهد از این تکنیک استفاده می‌کند.