نوشته های مرتبط: رقابت استارتآپها در نمایشگاه الکامپ
مروری بر عملکرد ۳ ماهه هاب اصفهان
در اکوسیستمی که بسیاری از تمرکز امکانات و منابع در پایتخت وعدم توزیع مناسب آنها در سایر شهرها گله دارند، هاب اصفهان یکی از شتابدهنده های موفق در شهر اصفهان است که در سه ماه گذشته، از بهمن ۹۹ تا فروردین ۱۴۰۰، ۲۳ درخواست برای شرکت در دوره شتابدهی دریافت کرده است.
آغاز فراخوان اولین چرخه شتابدهی گذر
فراخوان جذب ایده و استارتاپ برای چرخه اول شتابدهی گذر در حوزه های عمران انرژی و محیط زیست و گردشگری از تاریخ نهم اردیبهشت آغاز شده است و علاقهمندان میتوانند تا ۲۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت شتابدهنده گذر و تکمیل فرم پیوستن به گذر درخواست خود را ارسال نمایند.
«کرونا» رشد سرمایه گذاری در استارتاپ های آموزشی را رقم زد
بیش از یک سال است که پاندمی کووید19 زندگی مردم جهان را با تغییراتی عمده مواجه کرده و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.
کرمی: «شرکتهای خلاق» دانشبنیان نوع ۳ میشوند
در نشست «بررسی چالشها و آینده شرکتهای دانشبنیان و خلاق» زمینه توسعه زیستبوم کسبوکارهای خلاق و صنایع فرهنگی همپای زیستبوم دانشبنیان بررسی شد.
دلیل رضایت ٩٢ درصدی برندها از همکاری با تگموند چیست؟
در بیزینسهایی که با مدل مارکتپلیس فعالیت میکنند، مهمترین دغدغه رضایت دو گروه از مخاطبانشان است: تامینکنندگان و مشتریان. تگموند که در سال ٩٥ تاسیس شد، جزو استارتاپهای موفق شتابدهنده دیموند است که توانسته در عمده محصولاتش رقیبی جدی در برابر دیجیکالا و در برخی موارد کاملا بیرقیب مسیرش را ادامه دهد.
پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
بزرگترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار میشود.
٣٣درصد نرخ بازگشت ماهانه مشتری استارتاپ لامینور
تجربه نشان داده شکلگیری استارتاپهایی با مخاطب کاملا مشخص و خدماتی دقیق متناسب با نیازهای مشتری، امکان موفقیت و رشد بالایی دارند. از جمله این استارتاپها باید به لامینور اشاره کرد که توانسته عمیقا در ذهن مخاطبانش بنشیند و سفر دراز مدتی را با کاربرانش داشته باشد.
دوره شتابدهی آنلاین دیموند شروع شد!
حدود هفت سال پیش، شتابدهند دیموند با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای تمام علاقهمندان در سراسر کشور شکل گرفت. تا پیش از آن کارآفرینی بیشتر سهم کسانی میشد که در تهران اقامت داشتند و از لحاظ طبقه اجتماعی، امکان آزمون و خطا و ریسکهای متنوع در بیزینسهای مختلف را داشتند.