نوشته های مرتبط: گردشی در غرفه دیجیکالا در نمایشگاه الکامپ
جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجیکالا
دیجیکالا امسال هم به سنت سالهای گذشته بزرگترین رویداد خرید اینترنتی کشور را در آستانهی یلدا و روز خرید اینترنتی ایرانیان از تاریخ 27 تا 30 آذر 97 برگزار میکند.
مسابقه جام برترینهای دیجیکالا مگ
جام برترینهای دیجیکالا مگ سال ۲۰۱۸، دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ شروع شد و تا یک هفته ادامه دارد. برندگان این مسابقه، هرکدام یک گوشی هوشمند آنر ۹ لایت به خانه میبرند.
دیجیکالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است
در پلتفرم مارکتپلیس دیجیکالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.
ابزارهای جدید دیجیکالا برای کنترل قیمتها
بیانیه دیجیکالا در زمینه بهبود و توسعه ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمتهای فروشندگان در پلتفرم مارکتپِلیس
توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است
بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران میتواند فضایی برای توسعهای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایههای اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.
آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
اخراج ۱۷۵ نفر از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران
تعدیل نیرو در دیجیکالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی و با ارزشترین و موفقترین استارتاپ ایرانی به دلیل مشکلات اقتصادی شرایط سختی را در این شرکت حکمفرما کرده است. ۱۷۵ نفر از این فروشگاه اینترنتی اخراج شدهاند.
استارتآپهای ایرانی و معادلهای آنها در سطح بینالمللی
چند سالی است که کسبوکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسبوکارهایی که معمولا از نمونههای خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومیسازی شدهاند.