نوشته های مرتبط: دلیل رشد شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا در شرایط بحران اقتصادی

اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتری‌دهنده او محسوب می‌شود.

راهکار‌هایی برای تبدیل شدن به یک کار‌آفرین بهتر

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار، به یادگیری مهارت‌‌ و بهبود عادت‌های زندگی نیازمند است.

تفاوت‌های مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

محققان می‌گویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بی‌کفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماری‌های روانی جدی قرار دارند.

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.

سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.

مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را به‌دست‌ آوریم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰/ ۷ دقیقه

مهارت حل مسئله، از مهارت‌های لازم و حیاتی برای هر فعال کسب‌وکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.

بر چالش‌های راهبری تیم خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۰/ ۷ دقیقه

راهبری هنر انعطاف‌پذیری است؛ یک راهبر باید بتواند با روش‌های مختلف با افراد ارتباط برقرار کند، اعضای تیم خود را بشناسد و بداند چه نکاتی باعث می‌شود تا آنها بهترین پاسخ را دهند.

چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۵/ ۵ دقیقه

برقراری ارتباط، یکی از مهارت‌های ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعه‌های بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.