نوشته های مرتبط: پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
فراخوان جذب تیم و ایدههای استارتاپی در شبکه نوآفرینی پلنت
شبکه نوآفرینی پلنت به دنبال جذب تیمها و ایدههای استارتاپی در حوزه بیمه، صنایع و کسبوکارهای مربوط به آن است.
برترین استارتاپهای اینوتکس پیچ تهران معرفی شدند
رویداد اینوتکس پیچ تهران که بنا بود در روز ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار شود به جهت پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد. دبیرخانه این رویداد با بررسی اولیهاستارتاپهایی که برای شرکت در این رقابت درخواست داده بودند، در نهایت ۱۳ تیم را واجد شرکت در این رویداد دانست.
شیپور بورسی میشود!
با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.
برند ایران رنتر به لندو تغییر کرد!
تغییر نام برند میان استارتاپها به ندرت اتفاق افتاده و معمولا مجموعهها در صورت نیاز، ریبرندینگ را از جنس تغییر لوگو و هویت بصری رقم میزنند. اکنون اما ایرانرنتر نام خود را در کنار هویت بصریاش تغییر داده است! لندو نام جدید این استارتاپ است.
استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد
حمید محمودزاده مدیر عامل دیدار از جذب سرمایه این استارتاپ توسط یک سرمایهگذار فرشته (Angel Investor) خبر داد.
روزگار غریب استارتاپها در سال ۹۸
سرمایهگذاری، ادغام، تعطیلی، پلمب، فیلترینگ، تملک، کرونا، تعدیل، جریمه و همه آنچه بر سر استارتاپها آمد
مالکیت صددرصدی صباایده روی سینماتیکت
هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.
نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانسهای تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسبوکارها و استارتاپها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.