نوشته های مرتبط: پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد
نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کافهبازار، دومین یونیکورن ایران خواهد بود؟
حسام آرمندهی، مدیرعامل کافهبازار خبر داد که این استارتآپ نصف راه یونیکورن شدن را رفته است.
افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسبوکارها و اینفلوئنسرها
ساعتی پیش شبکه اجتماعی تگاستار، اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها افتتاح شد.
نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخشبندی روانشناختی بازار و هرم برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان
امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلیترین عوامل موفقیت کسبوکارها در رقابت سخت بازار است.
نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رکگویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیمهای استارتآپی
رکگویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.