نوشته های مرتبط: بازدید معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از مرکز پردازش دیجیکالا
ماده ۱۴۷ قانون مالیاتی مانع رشد کسب و کارهای اینترنتی
در سالهای اخیر شاهد رشد بسیار زیاد تعداد کسبوکارهای اینترنتی (بیش از ۳۰ هزار کسبوکار اینترنتی) و مشاغلی که در کنار آنها به وجود میآیند، هستیم و طبیعتا در کنار هر توجه، رشد و ظرفیتی مشکلات خاصی به وجود میآید که نیاز به یکسری نهادهای مرتبط برای رفع آن مشکلات را ضروری میکند.
دیجیکالا به دنیای فینتک وارد میشود
شب گذشته در نشست خبری دیجیکالا اعلام شد: «استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا ادغام و برند دیجیپی خلق شد.» به گفته مدیران دیجیکالا ادغام استارتآپ هماپی در گروه دیجیکالا در راستای سیاست حمایت از استارتآپهای موفق و ورود گروه دیجیکالا به حوزههای گوناگون صورت پذیرفته است.
سنتیها غفلت کنند از بین میروند
«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.
چرا کسبوکارهای اینترنتی در ایران پا نمیگیرند؟
بیش از یک دهه است که ساختار اقتصاد کشورهای صنعتی از اقتصاد کارخانه ای به اقتصاد دانشبنیان تغییر کرده است، تغییری که سبب شده تا بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی کشورها از طریق کسبوکارهای اینترنتی تامین شود.
رونمایی از اولین کتابخوان فارسی
دیجیکالا در یک نشست خبری در شهر کتاب مرکزی تهران از اولین محصول فیزیکی خود و اولین کتاب خوان الکترونیک ایرانی فیدیبوک رونمایی کرد.
چگونگی دریافت مجوز برای کسبوکار اینترنتی
به منظور تأمین حقوق مطرح شده و ساماندهی کسبوکارهای مجازی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به اعطای نماد به کسبوکارهای اینترنتی اقدام کرده که هویت مالک و محل فعالیت آنها احراز شده است.
اگر دیجیکالا نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.
کاریکاتور: قطار استارتآپی ایران
قطار در حال حرکت استارتآپی ایران و ماجراهای اطرافش