نوشته های مرتبط: عرض اندام شرکتهای دانشبنیان و استارتاپها
استارتاپ کارپایه، سامانهای هوشمند برای کمک به اشتغال کشور
نشست خبری معرفی نسخه جدید اپلیکیشن کارپایه در تاریخ ۳۰ مهرماه برگزار شد.
آینده بسیار روشن کشور را میتوان در کارخانههای نوآوری مشاهده کرد
محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه عصر امروز ۲۹ مهرماه ۹۸ از کارخانه نوآوری آزادی و مراکز نوآوری واقع در آن بازدید کرد.
کارگاه آشنایی با مدل کسبوکارهای نوآورانه در صنعت بیمه برگزار شد
این کارگاه روز پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در شبکه نوآفرینی پلنت، واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
افزایش شتابدهندهها کلید موفقیت استارتاپ است
عضو هیات مدیره انجمن شرکتهای دانشبنیان سلامت گفت: «اکوسیستم استارتاپها نیاز به تعداد بیشتری شتابدهندههای تخصصی از جنس بخش خصوصی دارد تا این کسبوکارهای نوپا را به نقطه تولید محصول هدایت کنند.»
ارتباط شرکتهای دانشبنیان و صنایع تسهیل میشود
سورنا ستاری با اشاره به برنامه معاونت علمی و فناوری درباره اقلام تحریمی ،گفت: هر هفته رویدادهایی را به عنوان «همرسانی عرضه و تقاضا» با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار میکنیم تا ارتباط بین شرکتهای دانشبنیان و صنایع تسهیل شود.
تحریمهای بیاهمیت با همت جوانان ایرانی
همین هشت، ده روز اخیر که وزارت خزانهداری ایالات متحده، بانک مرکزی جمهوری اسلامی را تحریم دوباره کرد، نهفقط در بازار ارز ایران و منطقه اتفاقی رخ نداد بلکه در خود امریکا، نویسندهها و روزنامهنگارها و کارشناسان مسائل سیاسی - اقتصادی ترامپ را ملامت کردند و ناکارآمدی تحریمها را یادآورش شدند
چگونه در مورد ارزش خود با یک سرمایهگذار صحبت کنیم؟
کارگاه مقدماتی اصول ارزشگذاری استارتاپها با تدریس الهام لطفی، تحلیلگر ارشد سرمایهگذاری دیجیکالانکست در تاریخ ۱۸ مهرماه توسط آکادمی دیجیکالا در مرکز نوآوری دیجیکالانکست واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد.
نقد و نظری بر کمپینهای بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد
بدیهی است که هرچه میزان موفقیت یک کسب و کار بیشتر میشود، به همان میزان رقابت میان رقبا نیز افزایش مییابد. همین موضوع باعث شده است که برگزاری کمپینهای متنوع تبلیغاتی اهمیت دو چندانی داشته باشد و کسبوکارها همواره از ایدههای خلاق تبلیغاتی استقبال کنند.