نوشته های مرتبط: یک هفته تا فینال استارتاپ جاده ابریشم
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نقش موثر نمونهگیری برند و بخشبندی بازار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
برنامه گوگل برای افزایش حضور کسب و کارهای دبی در اینترنت
«گوگل» و «اتاق تجارت و صنعت دبی» پروژه «کسب و کارهای دبی را آنلاین کنید» را با هدف حضور کسب و کارهای محلی این منطقه در فضای آنلاین شروع کردند.
چگونه طرح کسبوکار یک صفحهای تهیه کنیم؟
طرح کسبوکار یک صفحهای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسبوکار شما را به سرمایهگذار معرفی میکند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسبوکار معمولی است.
فینالیستهای بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران مشخص شدند
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۶ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.
آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.