نوشته های مرتبط: کاهش سهم فعالیت گوشی آیفون در شبکه بعد از محدودسازی جدید اپل
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
استارتآپها آماده اربعین میشوند
رویداد کارآفرینی «نوآوری و اربعین: فرصتهایی با پای پیاده» مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
عزم شرکت مخابرات برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تصمیم این شرکت برای حمایت بیشتر از استارت آپ ها خبر داد.
سوالهایی که باید هنگام استخدام در استارتآپ پرسیده شوند
سؤالهایی که در این مطلب آورده شدهاند، کمک میکنند مناسبترین افراد برای حضور در استارتآپ انتخاب شوند. این سؤالها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار میدهند.
علت اختلال در سرویس GPS ماه گذشته سیگنال مختل کننده بود
وزیر ارتباطات کشورمان درباره اختلال GPS که چندی پیش گریبانگیر بسیاری از اپراتورها شده بود صحبت کرده و آن را نشات از یک اختلال دانسته که سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی کشور در تکاپوی بیشتر برای یافتن علت اصلی این موضوع است.
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰
سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.