نوشته های مرتبط: مدیران و کارشناسان روابط عمومی بدانند
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
مرحله تبدیل در «اینتورک» چگونه انجام میشود؟
اینتورک به افراد کمک میکند و یاد میدهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که میگذارند به چند برابرش دست یابند.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.
چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشتآور است؟
بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این حال ویژگیهایی دارد که باعث میشود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.