نوشته های مرتبط: ۱۷ تاکتیک موثر روابط عمومی برای استارتآپها
در کار خود بهترین نمونه باشید
ارائه (pitch) در حوزه استارتآپ، یعنی به اشتراک گذاشتن یک داستان با مخاطبانی که میخواهند راه و پیام شما را بدانند.
مذاکره درباره «اسنپ» و «تپسی»
محمود واعظی از مذاکره با وزرای کشور، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعالیت «اسنپ» و «تپسی» خبر داد.
سهم استارتآپها در اقتصاد مقاومتی
مسئله اشتغال مهمترین نیاز کشور اعلام شده است، اما چطور میتوان اشتغالزایی در مسیر فناوری را در کشور توسعه داد؟
همهچیز عوض میشود
فرهنگ یک سازمان درست همانند بسیاری از رفتار و ارتباطهای مردم در مسیری پویا و در حال رشد و تغییر است، با این حال ساختن فرهنگ استارتآپی خودتان کار سختی نیست.
پای ایده خود بمانید
راه انداختن استارتآپ به طورطبیعی موانعی دارد، اما همیشه راهی برای ماندن بر سر ایدهای که دارید پیدا خواهد شد.
ورود بدبینها ممنوع
از کجا بدانیم که کار کردن برای یک استارتآپ، برای ما و شخصیتمان مناسب است؟
تغییر نام بزرگترین شرکتها
تغییر زمینه کاری، اخراج موسسان، سازماندهی مجدد و حتی تغییر نام، میتوانند بخشی از مسیر زندگی یک استارتآپ باشند.
استارتآپ چیست؟
اینروزها بحث درباره استارتآپها در کشور داغ شده است، اما استارتآپها چه نوع کسبوکاری هستند؟