نوشته های مرتبط: تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استراتژیهایی که استارتآپ شما را توسعه میدهند
کلید اصلی توسعه یک استارتآپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روشهای مناسب قیمتگذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسبوکار خود را هموار کنید.
تی-باتز، استارتآپی که کودکان را وارد دنیای رباتیک میکند
دنیای کودکان پر از کنجکاوی و خلاقیت است. استارتآپ تی-باتز با ورود به دنیای کودکان و طراحی رباتهایی مخصوص آنها در این مسیر با آنها همراه میشود.
مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی
جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسبوکار، تنها بخشی از سختیهای کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه مسیر را سخت میکنند.
همهچیز درباره کراودفاندینگ
کراودفاندینگ نهتنها روشی برای افزایش سرمایه کسبوکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارتآپ را در بلندمدت افزایش میدهد.
درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری از تکنولوژی که هنوز وجود خارجی ندارد
شرکت تسلا تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار برای تکنولوژی خودران شدن خودروها که هنوز وجود ندارد و حتی مجوزی برای آن کسب نکرده است، از مشتریان خود دریافت کرده است.
ورود استارتآپ موفق آلمانی به بازار خدمات سفارش غذا در خاورمیانه
منطقه خاورمیانه بازار بسیار خوبی برای استارتآپ سفارش غذای دلیوریهیرو محسوب میشود و این شرکت قصد دارد خدمات خود در این منطقه را نیز گسترش دهد.