نوشته های مرتبط: تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بیسیم میکند
هندزفریهای باسیم معمولا دستوپاگیر هستند و استفاده از آنها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بیسیم هندزفریهای معمولی با تلفن همراه را ممکن میکند.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
با این گجت، در سه ثانیه دندانهای خود را تمیز کنید!
گجت «یونیک اسمارت براش»، مسواک الکتریکی است که در کوتاهترین زمان ممکن دندانهای شما را تمیز میکند.
آینده درخشان اینترنت اشیا در ایران
بدون شک اینترنت اشیا، موج بعدی تکنولوژیهای نوین در دنیا است. اخیرا استارتآپهای ایرانی نیز با این موج همراه شدهاند.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
عدم حمایت کافی از ویسیها، چالش اصلی سرمایهگذاری در استارتآپها
سلمان خدادادی: «چالش اصلی فرهنگسازی و نبود فرهنگ سرمایهگذاری در طرحها و پروژههای فناورانه دارای نوآوری و خلاقیت، عدم حمایت کافی از صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.»
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.