نوشته های مرتبط: تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

از یک محصول شکست خورده چه درس‌های می‌توان گرفت

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۳/ ۸ دقیقه

برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه می‌کنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.

کسب‌وکارهای نوپا چگونه می‌توانند مالکیت فکری ایده‌های خود را حفظ کنند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۳/ ۱۰ دقیقه

زمانی‌که خانه یا خودرویی را می‌خرید، به راحتی می‌توانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایده‌ای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا می‌توانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

سنتی‌ها غفلت کنند از بین می‌روند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۸/ ۷ دقیقه

«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶/ ۴ دقیقه

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» هم‌زمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.

نگاهی به توپ ویژه جام جهانی روسیه

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۴:۵۲/ ۴ دقیقه

متخصصان آیرودینامیک عقیده دارند که توپ ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ با نام «تل استار ۱۸» علاوه بر فناوری های پیشرفته نسبت به مدل های قبلی حرکات پایدارتری داشته و فراز و نشیب های بحث برانگیز کمتری خواهد داشت.