نوشته های مرتبط: از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
موانع پیشروی استارتآپها از زبان مسوولان فناوری
تامین مالی استارتآپها و تسهیل قوانین برای آنها از مواردی است که میتواند راه را برای این کسبوکارهای نوپا باز کند، بویژه استارتآپهای حوزه فناوری که میتوانند در مدت کوتاهی راه بسیاری را طی کرده و به تکشاخهای حوزه تبدل شوند.
آینده کسبوکارهای نوپا در هالهای از ابهام
اتفاقات چند روز اخیر در اکوسیستم استارتآپی ایران باعث بروز نگرانیهایی در بین کارآفرینان شده است.
۵ اشتباه رایج استارتاپها در استخدام نیرو
تمامی این شرکتها مخصوصاً استارتاپهای جدید و تازه نفس همواره به دنبال تکمیل نیروی کاریشان هستند. آنها سعی دارند از موقعیت موجود برای پیدا کردن گزینههای مناسب و استخدام نیروی جدید استفاده کنند اما این شرکتها باید مسائل زیادی را در استخدام نیرو مدنظر قرار دهند تا اشتباهات رایج استارتاپها را تکرار نکنند.
بازار استارتآپها و کسبوکارهای آنلاین کساد میشود
دبیر اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی گفت: در شرایط تحریم استارت آپ ها و کسب و کارهای مجازی با مشکلات بیشتری دست به گریبان اند و در صورت تداوم شرایط شاهد ریزش زیادی در فعالان این بازار خواهیم بود.
استراتژی دیجیتال مارکتینگ کسبوکار شما چیست؟
اولین اشتباهی که در تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ شرکتها صورت میگیرد، جدا کردن استراتژی دیجیتال مارکتینگ از استراتژی کلی شرکت است.
برگزاری رویداد «استارتآپ ویک» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
رویداد «استارتآپ ویک» با حضور جمعی از فعالان حوزه استارتآپها از 12 الی 19 مردادماه 1397 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
معاونت علمی و بانک مرکزی خط مستقیم برقرار کردند
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مورد مشکلات شرکت های دانش بنیان با توجه به نوسانات ارز گفت: یک خط مستقیم برای حل مسائل این شرکت ها با بانک مرکزی راه انداخته ایم که موجب حل مشکل بسیاری شرکت ها شده است.
دومین رویداد استارتآپ هنر برگزار میشود
مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان دومین رویداد استارتآپ هنر را با هدف آموزش عملی مفاهیم کارآفرینی و کسبوکار به دانشجویان برگزار میکند.