نوشته های مرتبط: دوره آموزشی امنیت پروتکل‌های ارتباط رادیویی و رمزنگاری اینترنت اشیا

اشتغال‌زایی در صنایع معدنی با کمک استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۳/ ۱۰ دقیقه

استارت آپ چند سالی می شود که در ایران نیز رونق پیدا کرده است. برگزاری رویداد های مختلف و گردهمایی های متعدد در طول سال های گذشته کمک کرده تا همزمان با دیگر کشور ها، کاربران ایرانی نیز در تب و تاب استارت آپ راه انداختن قرار بگیرند.

شکست یک استارت‌آپ در قلب پایتخت

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۳/ ۶ دقیقه

زیر ساخت لازم برای استفاده از استارت آپ دو چرخه اشتراکی در سطح شهر فراهم نیست.

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

حمایت ویژه از استارت‌آپ ها ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارت‌آپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار می‌گیرد.

کدام استارت‌آپ‌های ایرانی به جی‌تکس ۲۰۱۸ می‌روند؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۲/ ۱۱ دقیقه

۱۸ تیم استارت‌آپی ایران که از سوی اتاق بازرگانی تهران برای حضور در رویداد جی‌تکس ۲۰۱۸ دبی داوری و انتخاب شدند، چمدان‌هایشان را برای سفر به بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه بسته‌اند.

استقرار استارت‌آپ ها و مراکز فناوری در بافت فرسوده تهران

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تهران پتانسیل تبدیل به شهر هوشمند شدن را دارد، گفت: قرار است مناطقی در بافت های فرسوده در اختیار استارت آپ ها و شتاب دهنده قرار گیرد.

واگذاری رایگان ساختمان‌های بافت فرسوده به استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۰/ ۵ دقیقه

شهردار تهران از واگذاری ساختمان‌های موجود در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور خبر داد و گفت: این ساختمان‌ها به صورت رایگان در اختیار شرکت‌ها قرار داده می‌شود و سهم شهرداری بعد از فروش محصولات فناورانه در بازار دریافت خواهد شد.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.