نوشته های مرتبط: آغاز تغییرات جدی در دیجیکالا
سرانجام کار خردهفروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت دوم)
در قسمت دوم بررسی عملکرد خردهفروشیهای سنتی، نگاهی به راهکارهای اصلی آنها برای بقا در عصر کنونی تجارت الکترونیک خواهیم داشت.
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.
آغاز به کار اولین پلتفرم خرید آنلاین عربستانی با هدف فتح بازار تجارت الکترونیک منطقه
اولین پلتفرم خرید آنلاین عربی با عنوان «نون» و بهنشانی اینترنتی Noon.com، در عربستان کار خود را با هدف در اختیار گرفتن سهمی از بازار تجارت الکترونیک منطقه شروع کرد.
مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارتآپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.