نوشته های مرتبط: بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

بازار بکر کسب‌وکار خود را در اقیانوسی آبی صید کنید!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۲۳ دقیقه

در سال ۲۰۰۵ کتابی به نام «استراتژی اقیانوس آبی» منتشر شد که به شرح روشی بسیار هوشمندانه برای خلق بازار جدید کسب‌وکارها می‌پرداخت.

هشت صنعتی که در سال ۲۰۱۸، ترند خواهند شد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

بسیاری از حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، از پزشکی گرفته تا بازاریابی و انرژی، خود را برای پیشرفت هرچه بیشتر در سال ۲۰۱۸ آماده می‌کنند. در این مطلب از هشت صنعت ترند در سال میلادی آینده خواهیم گفت.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نحوه مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.