نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
آفر؛ دستیار شما برای خرید بهتر
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه اطلاعرسانی تخفیف فروشگاههای آنلاین، فعالیت میکند و کمک میکند خرید بهتری انجام دهید.
استراتژیهایی که کسبوکار شما را در بازار رقابت پیروز میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با ایجاد انگیزه در مشتریان، میزان فروش خود را چند برابر کنید
بازاریابی انگیزشی، فعالیتهای کسبوکار را به یک فعالیت معنوی که در افراد انگیزهای برای استفاده از خدمات و محصولات شرکت مورد نظر ایجاد میکند، پیوند میزند.
مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز
در این مطلب به تاریخچه مختصر مدیریت زمان پرداختهایم؛ مسئلهای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.
مشکل اصلی کسبوکارهای نوپا، تامین سرمایه تخصصی است
مهدی تقوی: «مشكل اصلی استارتآپها، تامين سرمايه تخصصی است؛ البته سرمايهای كه در قالب وام يا تسهيلات نباشد، چرا که در این صورت، مشکلات پیچیدهتر خواهند شد.»
با آغوش باز از تغییرات ضروری در مسیر کسبوکار استقبال کنید
تغییرات ضروری و پیشبینی نشده، همیشه در مسیر یک استارتآپ سبز میشوند! در چنین شرایطی استارتآپی پیروز میدان است که خود را با این تغییرات وفق دهد.