نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیوندلاری دولت کانادا به سرمایهگذاری خطرپذیر
دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایهگذاری خطرپذیر» را بهتازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایهگذاران خطرپذیر حوزه استارتآپها، اجرایی شده است.
نگاهی بر پیامرسانی، معیارهای بازاریابی و بیانیه ماموریت برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شمای را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
سال ۲۰۱۸ میتواند سال خوب و خوشیمنی برای کسبوکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ میپردازیم.
از بازارآرایی تا ادغام شرکتها در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانشبنیان است
رضا رحمانی: «شرکتهای استارتآپی و دانشبنیانی که در حوزه صنعت طرحهای نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع میشوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانشبنیان است.»
نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین میکند
اگر میخواهید عمرتان را در حسرت و دلهره کارهایی که قادر به انجامش بودید و انجامش ندادهاید نباشید، همت کنید و عادتهایی که در این مطلب به آنها میپردازیم را در خود ایجاد کنید.
نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارتآپی کشور
سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب میآید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایهگذاری در طرحهای نوآورانه و پروژههای فناورمحور است.