نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیبترین و جالبترین روشهای انتقاد مشتریان از شرکتها، میپردازیم.
انعطافپذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
استارتآپهای موفقی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند
طی چند سال گذشته، تعداد استارتآپهای موفق خارجی که بیش از یک میلیارد دلار ارزش دارند، رشد چشمگیری داشته است و بررسی نکات موفقیت آنها بسیار سودمند است.
چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار میبخشد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران، تمدید شد
استارتآپهای ایرانی تا ۱۵ دیماه مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
معرفی چند ایده برتر کسبوکارهای کوچک برای آقایان
در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسبوکارهای کوچک میپردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راهاندازی برخی از آنها نیاز به بودجه زیادی ندارد.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.