نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
وبسایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را بهکار گیرید.
از راهبرد خلاقیت تا تاثیر اعتبار برند در توسعه کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
گیمیفیکیشن یا استفاده از المانهای بازی، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسبوکارتان را بالا میبرد و آنها را جذب محصولات و خدمات شما میکند.
فوتوفن جذب استعدادها در سیلیکونولی
یکی از دلایل موفقیت استارتآپها، استخدام کردن و نگه داشتن استعدادهای برتر است. استارتآپهای سیلیکونولی از استراتژیهای قدرتمندی برای این کار استفاده میکنند.
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حمایت مرد شماره یک دنیای تنیس از استارتآپها
با مشارکت آکادمی تنیس رافائل نادال، سه استارتآپ برتر ورزشی اسپانیا جذب سرمایه کردند.
تقویت سرمایهای ویسیها، راه حل چالش سرمایه استارتآپها
میترا افضل: «تقویت سرمایهای و حمایتهای اصولی و حرفهای از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارتآپهاست.»