نوشته های مرتبط: مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
دراپباکس در راه عرضه عمومی سهام
سرانجام شایعات دنبالهدار در مورد دراپباکس در حال تبدیل شدن به حقیقت هستند و این شرکت سهام خود را بهصورت عمومی عرضه خواهد کرد.
بازاریابی ویروسی؛ عامل گسترش پرسرعت برندها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
وام دردی از استارتآپها دوا نمیکند
سوای از مسائل زیرساختی، وزارت ارتباطات فضای گفتوگو در باب حوزههای خدماتی مختلف را فراهم کرد. انصافا مرکز ملی فضای مجازی هم کار ارزشمندی را انجام داد و گزارشات خوبی هم تنظیم کرد که در صحن شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت و مجلس شورای اسلامی ارائه شد.
هشتمین استارتآپ دمو در حوزه آموزش برگزار میشود
یکی از چالشهای زیستبوم نوآوری و استارتآپی کشور، نبود فرصتها و بسترهای جذب سرمایه است.
حمایت از استارتآپها اقدامی هوشمندانه است
رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با بیان این که حمایت از استارتآپها در ایران اقدامی بسیار هوشمندانه است، تاکید کرد: باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
نقض حقوق علامت تجاری، عامل گمراهی مصرفکنندگان
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه فعالان و صاحبان کسبوکارها دعوت کرد تا در یک همایش با همین موضوع شرکت کنند.