نوشته های مرتبط: وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
فالوئرهایی که مشتری واقعی میشوند
نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
استارتآپتان را در بهترین زمان ممکن بسازید
اگر نمیخواهید بعدا در تنگنا قرار بگیرید، هنگام تهیه جدول زمانی برای استارتآپ خود کمی سخاوت به خرج دهید.
شناسایی اصول مهم در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تجارت زبان دوم انسانهاست
راهاندازی استارتآپ نصب قفسه و کابینت توسط دو برادر ناشنوا
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
راهکار استارتآپی برای تولید برق از چوب!
اجاق هوشمندی از استارتآپ بایولایت که از گرمای حاصل از سوختن چوب، برق تولید میکند.
راهکارهایی برای راهاندازی یک استارتآپ
انتخاب شغل مناسب بهعنوان هدفی دائمی، برای همه افراد سخت و حساس است. راههایی نیز وجود دارد که کمک میکنند کار مورد علاقهمان را انتخاب کرده و شروع کنیم.