نوشته های مرتبط: برگزاری سمینار تخصصی اینترنت اشیا در مدیریت
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
رویداد «هفته استارتآپی اینترنت اشیاء در حوزه کشاورزی»
اتاق تهران در ادامه برنامههای خود در حوزه کسبوکارهای نوین و برای آشنا کردن فعالان اقتصادی با نوآوریهای صورت گرفته در استارتآپها، رویدادی فناورانه در حوزه کشاورزی برگزار خواهد کرد.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها با بازيگران جديد بخش مسكن
دولت چند سالي است كه برنامهاي را در راستاي سياستهاي مسكنياش در دستور كار خود قرار داده تا طي آن بافتها و محلات فرسوده شهري را سروساماني دهد.
چطور ارزش استارتآپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
سوالی که خیلی از پیگیران اخبار استارتآپ دارند این است که چطور ارزش استارت آپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نقش موثر نمونهگیری برند و بخشبندی بازار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.