نوشته های مرتبط: سرمایه جدید پیدی از غول پرداخت جهان
تخصیص سرمایه ۱۳۳ میلیون دلاری به استارتآپهای عربستانی
شرکتهای مرتبط با تکنولوژی عربستان سعودی، در سه ماه ابتدایی سال آینده میلادی میتوانند از سرمایهای ۱۳۳ میلیوندلاری که توسط «شهر ملک عبدالعزیز برای دانش و تکنولوژی» فراهم میشود، استفاده کنند.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟ / جایگاه شما در بازار
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپ؛ کارآفرینی مثبت قرن بیستویکم
استارتآپ نوعی کارآفرينی مثبت قرن بيستويکمی است و بهسبب هزينه پايين راهاندازی اوليه، راهکار مناسبی برای نجات جوانان تحصيلکرده از بحرانهای شغلی محسوب میشود.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید
معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارتآپها است؛ بسیاری از سرمایهگذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارتآپ تصمیم میگیرند.
قبل از مراجعه به سرمایه گذار این مطلب را بخوانید (قسمت پایانی)
باید بدانید جذب سرمایه زودهنگام توسط استارتآپها مانند یک ماده مخدر عمل میکند. و در موارد بسیاری انجام این کار شما را از مسیر اصلی دور میسازد.