نوشته های مرتبط: سرمایه جدید پیدی از غول پرداخت جهان
استارتآپویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده به کسبوکار
استارتآپویکند علم تهران از تاریخ ۸ الی ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
چهارمین استارتآپدمو در حوزه گردشگری برگزار شد
چهارمین استارتآپ دمو با موضوع گردشگری با هدف ارائه استارتآپها و ایدههای برتر در حوزه گردشگری برای جذب سرمایه و با حضور مسئولان و سرمایهگذاران برگزار شد.
از سفارش آب تا برطرف شدن مشکل پول خرد تاکسیها
در مراسم «نوآوردروز» پنجمین دوره شتابدهی آواتک، ۸ استارتآپ به معرفی کسبوکار خود پرداختند و تلاش کردند سرمایهگذاران را متقاعد به سرمایهگذاری در استارتآپ خود کنند.
شرح ماجرای فیلترینگ فینتکیها از زبان خودشان
مسدودیت وبسایت استارتآپهای فینتکی در دو هفته اخیر، اتفاقی شایان توجه در حوزه کسبوکارهای نوپای کشور بود. در این مطلب با بنیانگذاران این استارتآپها گفتوگو کردهایم تا ماجرا را از زبان آنها بشنویم.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.
بهترین راهحل گفتوگو است، نه فیلترینگ
قاسم رادمان: برای جوانان این مرز و بوم که در چارچوب قانون کار میکنند و دانش خود را در قالب خدمتی نو و با ازرش افزوده زیاد و کمهزینه برای کشور، در معرض استفاده دیگران قرار میدهند، گفتوگو و کمک به آنها همیشه بهترین راه است، نه فیلترینگ.
فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
میلاد جهاندار: برای فعالین حوزه فینتک، اعتبار و جلب اعتماد کاربران از همه چیز مهمتر است. ما تلاش زیادی را برای کسب این اعتبار انجام می دهیم و اقداماتی مانند فیلترینگ، تمامی این زحمات را از بین میبرد.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.