نوشته های مرتبط: پرطرفدارترین تیمهای فوتبال جهان در شبکههای اجتماعی
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط مدرسه استارتآپ ایران در روز ۳۰ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود.
پخش زنده لیگ فوتبال امارات به تکنولوژی واقعیت مجازی مجهز میشود
پخش مسابقات فوتبال امارات با تکنولوژی واقعیت مجازی، هدف پروژهای به نام «ایجیلیگ» است و با همکاری شرکت اماراتی اتصالات و شرکت مخابراتی مدیا پرو اجرا خواهد شد.
واقعیت مجازی؛ این بار در باشگاه رئال مادرید!
هواداران تیم رئال مادرید از این پس میتوانند گلها و جلسات فنی باشگاه را به کمک تکنولوژی واقعیت مجازی تماشا کنند.
«حالت پرتره»؛ ویژگی جذاب احتمالی اینستاگرام
پیشبینیهای صورت گرفته حاکی از آن است که با اضافه شدن حالت پرتره به اینستاگرام تعداد زیادی از مخاطبان اپلیکیشنهای با ویژگی مشابه، استفاده از اینستاگرام را ترجیح دهند.
سنسورهایی که پخش مسابقات فوتبال را متحول میکنند
در آیندهای نزدیک برای اولین بار، لباس بازیکنان فوتبال به سنسورهایی مجهز میشوند که اطلاعات مسابقه فوتبال را به صورت لحظهای در اختیار بینندگان آن قرار میدهند.
تکنولوژی، فوتبالیستها را تحت نظر میگیرد
فناوری سیستم نظارتی شرکت مدیاپرو، شامل هفت دوربین نصبشده در محل تمرینات بازیکنان فوتبال است که میتواند عملکرد آنها را تحت نظر گرفته و باعث ارزیابی دقیقتر فوتبالیستها شود.
صنعت فوتبال تا چه میزان سودآور است؟
صنعت فوتبال همواره در کانون توجه سرمایهگذاران است و هرساله سرمایهگذاریهای زیادی در این صنعت صورت میگیرد؛ اما آیا بهراستی میتوان فوتبال را صنعتی سودآور دانست؟ آمارها پاسخ میدهند.
الکلاسیکو؛ رقابت تکنولوژیها در مسابقه فوتبال!
هر ساله مسابقه ۲ تیم رئالمادرید و بارسلونا عرصه نمایش بهترین فناوریها بوده است؛ امسال نیز از بهترین و جدیدترین تکنولوژیها برای تصویربرداری این دیدار استفاده شد.