نوشته های مرتبط: ایجاد محدودیتهای جدید برای تاکسیهای آنلاین
الکامتاکز فرصتی برای تعامل و گفتگو
الکامتاکز فرصتی برای کارشناسان و صاحبنظران ایجاد نموده تا ضمن انتقال تجربه، موضوعات و مباحث مختلف را در قالب سخنرانی و پنلهای تعاملی با مخاطبین مطرح کنند.
بلوک های سیمانی شهرداری، سدی در برابر انتخاب مردم!
سحرگاه یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۹۸ هنگامی که کارکنان دفتر مهاباد ماکسیم برای شروع روز کاری به محل کار خود مراجعه کردند با بلوک های سیمانی استقرار یافتهی شهرداری جلوی در روبرو شدند.
تاکسی اینترنتی سونی در توکیو به راه افتاد
شرکت سونی تصمیم به راهاندازی یک سرویس تاکسی اینترنتی به نام S.Ride در توکیو گرفته و این سرویس از امروز در این شهر شروع به کار میکند.
اوبر به مرزهای ایران رسید!
پس از مدتها مذاکره، شرکت اوبر توانست سهامداران استارتآپ تاکسی اینترنتی «کریم» را راضی به فروش این شرکت به مبلغ ۳/۱ میلیارد دلار کند.
بهترین کمپین تبلیغاتی سال ۹۷ کدام است؟
«دیگه زنگ نزن»، «عشق با ماست»، «از شیر مرغ تا جون آدمیزاد» و «رسوندن کار ماست»
تاکسیهای اینترنتی باید به شکل هوشمند سهمیه بنزین دریافت کنند
حجم بالای قاچاق سوخت و اختلاف قیمت بنزین در ایران با کشورهای همسایه تبدیل به عاملی شده است که میخواهد دوباره کشور را به سمت سهمیهبندی سوخت پیش ببرد. این دورهی سهمیه بندی اما متفاوت است.
دو مدل سرمایهگذاری در کسبوکارهای استارتآپی
«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغالزایی داشتهایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایهگذاری روی اسنپ و دیگر شرکتهای «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایهگذاری که در آن از کارآفرین بنیانگذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایهگذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمیداند!