نوشته های مرتبط: ابراز ناخشنودی بنیانگذاران واتساپ از کار در مقر فیسبوک
برای هدایت مؤثر سازمان چه شرایطی لازم است؟
برای آنکه راهبر بزرگی شوید، باید در ارتقاء دادن دیگران طبق قابلیتهایشان توانا باشید.
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
نکاتی برای بهبود ارتباط مدیران با کارمندان
یک کارآفرین هوشمند، برای ایجاد رابطه بهتر با کارمندان خود، آنها را بهصورت دورهای به جلسات مهم دعوت میکند.
دولت برای استارتآپها زمان بخرد
گپوگفتی با محمدحسین رفعتنژاد که این روزها استارتآپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راهاندازی کرده است.
یک روز، همراه با موسس فیسبوک
در این گزارش، نگاهی به زندگی روزانه بنیانگذار فیسبوک میاندازیم.
مدیران برتر چگونه به کارهای روزانه خود، رسیدگی میکنند؟
برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم، میبایست قدرت مدیریت زمان و کارها را داشته باشیم. بر همین اساس شرکت فست با ۱۰ مدیرعامل برتر درخصوص چگونگی مدیریت انجام کارها گفتوگو کرده است.
مزایا و معایب شخصیت کاریزماتیک برای یک مدیر
مطالعات نشان میدهد کاریزمای بیش از حد، روی موفقیت تاثیر منفی میگذارد.