نوشته های مرتبط: چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
ایران و استارتآپهای فضایی
با توجه به فضای کسبوکاری ایجادشده در کشور، شرایط برای پیشبرد هرچه بیشتر کاربردهای فناوری فضایی در زندگی مردم و توسعه کسبوکارهای این حوزه کاملا فراهم شده است.
طلوع دوران کارآفرینی فضایی
آمار و ارقام بهدستآمده از میزان سرمایهگذاریهای انجامشده در یک سال گذشته نشان میدهد درحالحاضر بیشتر سرمایهها راه خود را به سفرهای تجاری فضایی پیدا کردهاند.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
اکوسیستم استارتآپی، انتقاد میخواهد نه گمانهزنی
گفتوگو با رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران درباره بحثهایی که این روزها در ارتباط با سرمایهگذاریها مطرح میشود.
خیانت ناخواسته!
برخی معتقدند که سرمایهگذاریها در دیجیکالا و کافهبازار صوری بوده و برای بالابردن ارزش این دو استارتآپ است، به همین دلیل سراغ فرهاد رهنما رفتیم.
سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایهگذار صوری خارجی را تکذیب کرد
اخباری در زمینه تاسیس و سرمایهگذاری صوری شرکت سرآوا توسط ۲ شرکت خارجی به وجود آمده بود که توسط مدیرعامل سرآوا تکذیب شد.