نوشته های مرتبط: صداوسیما ۵۰ درصد درآمد شرکت های تولید محتوای صوت و تصویر را میخواهد
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
یک استارتآپ روستایی ساده اما کاربردی
یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.
برترین استارتآپها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار
شرکتهایی که با رشد سریع و شگفتانگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غولهای اقتصادی شدند.
عوامل موفقیت يك استارتآپ سختافزاری
تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
چارهای جز بها دادن به استارتآپها نداریم
علی یقطین: لازم است یک جریان پایدار و یکصدا در میان مسئولین ایجاد شود که از استارتآپها حمایت کند.
بازپسگیری معوقات مالی به شیوههای نوین
استارتآپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسبوکارها شکل گرفته است.