نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی بازاریابی شبکههای اجتماعی با رویکرد اینستاگرام
دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام
یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسبوکارها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل میکنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، میپردازیم.
ترویج در بازاریابی چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟
ترویج در بازاریابی را بیشتر کسب وکارها همان تبلیغات می دانند، این در حالی است که مقوله ترویج در بازاریابی امری است که هم میتواند رایگان و هم میتواند هزینهبر باشد.
آپاناژ؛ تبلیغات محتوایی شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم تبلیغات کسبوکار شما را هدفمند کرده بر اساس بازخورد کاربران از شما پول دریافت میکند.
اشتباهات بزرگ بازاریابی دیجیتال
این روزها کمپینهای بازاریابی دیجیتال یکی از دلایل اصلی موفقیت برند هستند. بنابراین شناختن اشتباهات رایج آن در زمان و هزینههای شما صرفهجویی میکند.
رمزگشایی از آینده محتوا
بازاریابی محتوا روزبهروز علمیتر و متکی بر شرکتهای خبره این حوزه میشود.
همین حالا خودتان را برند کنید!
داشتن برند شخصی با کیفیت باعث پیشرفت و ایجاد فرصتهای کاری بیشتر میشود.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.