نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
استارتآپها همیار ترافیک پایتخت
استارتآپهای شهری با ارائه ۶ نوع خدمت مجازی در پایتخت، امکان خرید روزانه کالا و خدمات «بدون تردد در معابر شهر» را برای تهرانیها فراهم کردند.
اختصاص اعتبار برای شرکتهای دانشبنیان
امسال سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حمایت از شرکتهای دانشبنیان استان در نظر گرفته شده است.
برنامه ریزی برای رشد دوبرابری حجم اقتصاد دانشبنیان
معاون علمی وفناوری رییس جمهور ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت گرفته حجم اقتصاد دانش بنیان در سال جدید دست کم دو برابرپارسال شود.
چالشهای مالی آینده و فرصتهایی برای شرکتهای نوپا
استارتآپها برای کسب خدمات مالی با چالش های متنوعی روبه رو هستند. البته ابزارهای مدرن، راه حل هایی کاربردی را در اختیار آنها قرار میدهند.
سرمایهگذاری به جای وام
در حالحاضر هم شاهدیم بهخاطر استفاده از کامپیوتر و اینترنت، فرصتهای شغلی کمتری، بهویژه در رابطه با مشاغل مهارتی (مشاغل یقه سفید) که مبتنی بر دانش هستند، وجود دارد.
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامیزاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلمنت برگزار میشود.
رونق چرخهای اقتصاد کشور به کمک استارت آپهای جوان
یکی از استارت آپهای کشور موفق به ایجاد خدمات حمل و نقل شده است که به کمک آن میتوان به اطلاعاتی در این زمینه دست یافت.