نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
سنتیها غفلت کنند از بین میروند
«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.
برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» همزمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.
سخنگوی اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی
شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسبوکار اینترنتی در کشور
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.
ارزشگذاری استارتآپها بزرگترین چالش بازار سرمایه
درحالیکه هنوز روش ارزشگذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتآپها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتآپها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.
۶۰ درصد استارتآپهای ICT کشور زیر یک سال سن دارند
براساس پیمایش صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد از استارتاپهای ICT فعال در کشور عمر کمتر از یک سال داشتهاند.
کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتآپها
کارگاه آموزشی ارزشگذاری استارتآپها توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه مرتضی دانش، مدیر مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفهنگار برگزار میشود.